Έλενα Παπαρίζου: Γιατί μπήκε στο νοσοκομείο – Τα νεότερα για την υγεία της
Στο πλατό της εκπομπής Καλύτερα δε γίνεται βρέθηκε την Κυριακή η Έλενα Παπαρίζου, μιλώντας ανοιχτά για το πρόσφατο πρόβλημα υγείας που την οδήγησε στο νοσοκομείο στα μέσα Δεκεμβρίου.
Η δημοφιλής τραγουδίστρια εμφανίστηκε καθησυχαστική, εξηγώντας πως η περιπέτεια της υγείας της οφειλόταν σε υπερκόπωση, αποτέλεσμα ενός ιδιαίτερα απαιτητικού επαγγελματικού προγράμματος.
«Είμαι πολύ καλά, ευτυχώς. Απλώς χρειάζεται λίγη παρακολούθηση», ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως η υπερβολική πίεση μπορεί να αποδειχθεί επιβαρυντική.
Όπως εξομολογήθηκε, το τελευταίο διάστημα είχε αναλάβει πολλές υποχρεώσεις ταυτόχρονα, κάτι που την οδήγησε στα όριά της.
Η Έλενα Παπαρίζου δεν έκρυψε τον τελειομανή χαρακτήρα της, σημειώνοντας πως δίνει μεγάλη σημασία στη σωστή οργάνωση και στη συνέπεια απέναντι στους συνεργάτες της.
«Θέλω όλα να είναι στην εντέλεια, όχι μόνο για μένα, αλλά και για να είμαι σωστή με τους ανθρώπους που δουλεύω», ανέφερε, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα για την ανάγκη ισορροπίας ανάμεσα στη δουλειά και την προσωπική φροντίδα.
- 5 λεπτά πριν Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη για την επίθεση με δύο μαχαίρια στον σύντροφό της – Στο Παπανικολάου ο 24χρονος
- 9 λεπτά πριν Ζαχάρω: 46χρονη κατήγγειλε τον εν διαστάσει σύζυγό της για απόπειρα βιασμού – Συνελήφθη ο 52χρονος
- 11 λεπτά πριν Πανελλήνιες 2026: Στα Ιταλικά εξετάζονται σήμερα (24/6) οι υποψήφιοι – Πότε βγαίνουν οι βαθμολογίες












