Επικαιρότητα

Δήμος Αθηναίων: Αυτές είναι οι 10 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Συνολικά , 39 πιστοποιητικά και διαδικασίες παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά από τον Δήμο Αθηναίων.
06/08/2020 | 16:40

Από σήμερα ο Δήμος Αθηναίων θέλοντας να μειώσει την γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία των δημοτών δημιούργησε ηλεκτρονικές πλατφόρμες από τις οποίες ακόμη δέκα πράξεις, που αφορούν έκδοση πιστοποιητικών και υποβολή αιτήσεων, μπορούν να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά.

Συνολικά , 39 πιστοποιητικά και διαδικασίες παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά από τον Δήμο Αθηναίων, υπερκαλύπτοντας τον αρχικό σχεδιασμό που προέβλεπε την ψηφιοποίηση δέκα πιστοποιητικών μέσα σε ένα χρόνο.

Οι νέες ηλεκτρονικές πράξεις αφορούν:

  • την έκδοση πιστοποιητικών οικογενειακής κατάστασης για μειωμένη θητεία και διπλοεγγεγραμμένου
  • τη χορήγηση βεβαιώσεων δημοτικής ενημερότητας
  • κατάστασης ανεξόφλητων οφειλών
  • αντιγράφου άδειας λειτουργίας καταστήματος λόγω απώλειας
  • τη δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου και τις αιτήσεις για νέα παροχή ρεύματος
  • επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος
  • τροποποίησης συντελεστή χρέωσης (επαγγελματικός-οικιακός) και εποχικής χρέωσης (βάσει ν.429/76, άρθρο 5, παρ.2).