Εκτός λειτουργίας ο σταθμός μετρό «Ευαγγελισμός»
Προβλήματα καταγράφονται το πρωί της Τετάρτης στον σταθμό Μετρό «Ευαγγελισμός», ο οποίος τέθηκε προσωρινά εκτός λειτουργίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ., η διακοπή οφείλεται σε τεχνική βλάβη σε κυλιόμενη κλίμακα, η οποία προκάλεσε έκλυση καπνού στον χώρο του σταθμού.
Για λόγους ασφαλείας, οι συρμοί του Μετρό διέρχονται από τον σταθμό «Ευαγγελισμός» χωρίς να πραγματοποιούν στάση, μέχρι νεωτέρας.
- 4 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 8 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 14 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!


















