ΕΦΚΑ: Ένταξη στο support.gov.gr για βελτίωση ψηφιακών υπηρεσιών
Δείτε πως λειτουργεί
Με στόχο να βελτιωθούν οι ψηφιακές του υπηρεσίες προς τους πολίτες, ο ΕΦΚΑ εντάσσεται στον κόμβο support.gov.gr. Ουσιαστικά, παρέχεται το δικαίωμα στους ασφαλισμένους και στους συνταξιούχους, να υποβάλλουν τα ερωτήματα και τις απορίες τους σχετικά με την χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών του Φορέα, στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (Gov.gr). Θα γίνεται επεξεργασία των ερωτημάτων και να αποστέλλονται οι όποιες απαντήσεις.
Έτσι, θα πάψει να υπάρχει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων – ερωτημάτων από τους συναλλασσόμενους, μέσω του δικτυακού τόπου του ΕΦΚΑ. Αυτή η μορφή επικοινωνίας, αντικαθίσταται με την ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται ένας νέος ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και τη λήψη απαντήσεων για τη χρήση του συνόλου των ψηφιακών υπηρεσιών, που είναι αναρτημένες στο Gov.gr.
Πώς λειτουργεί
- Για την υποβολή αιτήματος εξυπηρέτησης, ο συναλλασσόμενος επιλέγει «επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ που διατίθεται από το Gov.gr, για την οποία επιθυμεί να υποβάλλει αίτημα εξυπηρέτησης ή ερώτημα.
- Η είσοδος στην υπηρεσία πραγματοποιείται με χρήση των προσωπικών κωδικών TaxisNet, ενώ ανάλογα με την υπηρεσία για την οποία ενδιαφέρεται ο συναλλασσόμενος, ενδέχεται να απαιτηθούν πρόσθετα στοιχεία.
- Κατά τη συμπλήρωση των στοιχείων, ζητείται να καταχωρηθεί μία έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και τηλέφωνο επικοινωνίας του συναλλασσόμενου. Τα στοιχεία επικοινωνίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
- Μετά την υποβολή του αιτήματος, ο συναλλασσόμενος παραλαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) με το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης τους ερωτήματος που έχει τεθεί.
- Τα αιτήματα προωθούνται αυτόματα στα αρμόδια τμήματα των Γενικών Διευθύνσεων της Διοίκησης του e-ΕΦΚΑ, χρεώνονται άμεσα σε εξιδεικευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι να παράσχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, διευκρινίσεις ή και έγγραφα, σχετικά με τα αιτήματα ή ερωτήματα των πολιτών.
- Όταν ο εξειδικευμένος υπάλληλος ολοκληρώσει την απάντηση, ο συναλλασσόμενος λαμβάνει ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) για να παραλάβει την απάντηση, από το προσωπικό αποθετήριο εξυπηρέτησης του Gov.gr.