ΔΥΠΑ: Ξεκινά αύριο (30/3) νέο πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων
Από αύριο, 30 Μαρτίου, ξεκινά ένα νέο πρόγραμμα κατάρτισης της ΔΥΠΑ με επίκεντρο τις ψηφιακές δεξιότητες, δίνοντας τη δυνατότητα σε κρατούμενους να αποκτήσουν ουσιαστικά εφόδια για την επόμενη μέρα τους. Πρόκειται για μια δράση που συνδέει την εκπαίδευση με την επανένταξη στην αγορά εργασίας, σε μια περίοδο όπου οι ψηφιακές γνώσεις αποτελούν βασικό ζητούμενο.
Τι αφορά το πρόγραμμα κατάρτισης
Το πρόγραμμα υλοποιείται στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Πάτρας και εστιάζει στις «Βασικές Δεξιότητες Χρήσης Η/Υ». Έχει διάρκεια 80 ώρες και απευθύνεται σε 25 κρατούμενους, οι οποίοι θα εκπαιδευτούν σε πρακτικές δεξιότητες που απαιτεί η σύγχρονη αγορά εργασίας.
Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα μάθουν να:
- χρησιμοποιούν βασικά εργαλεία γραφείου
- αξιοποιούν το διαδίκτυο
- οργανώνουν και παρουσιάζουν δεδομένα με σύγχρονες εφαρμογές
Συνεργασία ΔΥΠΑ με Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
Η δράση υλοποιείται από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) Πάτρας της ΔΥΠΑ, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
- 2 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 7 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 13 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη




















