ΔΥΠΑ: Βγαίνει νέο πρόγραμμα για 1.500 προσλήψεις
Βγαίνει νέο πρόγραμμα για την πρόσληψη 1.500 υπαλλήλων μέσω Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ). Για την έκδοση του προγράμματος απομένει μία μόνο υπογραφή: του υφυπουργού Οικονομικών Θάνου Πετραλιά.
Ήδη το υπουργείο Εσωτρερικών, την Παρασκευή (13/3), διά της υφυπουργού Βιβής Χαραλαμπογιάννη επικύρωσε το νέο πρόγραμμα.
ΔΥΠΑ: Ποιους αφορούν οι νέες προσλήψεις
Το νέο πρόγραμμα αφορά στην πρόσληψη 1.500 υπαλλήλων στα νοσοκομεία της χώρας. Εντός της εβδομάδας θα εκδοθεί Κοινή Υπουργική Απόφαση. Αφορά υπαλλήλους 55 ετών και άνω.
- 1 λεπτό πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 6 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 12 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη











