Δημόσιο: Πότε θα δοθεί το μπόνους σε 6.000 υπαλλήλους
Στο «μπόνους παραγωγικότητας» των δημοσίων υπαλλήλων που θα λάβουν 6.000 από αυτούς αναφέρθηκε σήμερα ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης, κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής συνέντευξης, μία ημέρα μετά την παρουσίαση που έκανε στα ΜΜΕ για τις νέες προσλήψεις στο Δημόσιο. Ο υπουργός δήλωσε πως μέχρι τον Μάρτιο θα έχουν δοθεί τα χρήματα, που θα είναι περίπου … Συνεχίστε να διαβάζετε το Δημόσιο: Πότε θα δοθεί το μπόνους σε 6.000 υπαλλήλους.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί