Δημόσιο: Πότε θα δοθεί το μπόνους σε 6.000 υπαλλήλους

Στο «μπόνους παραγωγικότητας» των δημοσίων υπαλλήλων που θα λάβουν 6.000 από αυτούς αναφέρθηκε σήμερα ο υπουργός Εσωτερικών Μάκης Βορίδης, κατά τη διάρκεια ραδιοφωνικής συνέντευξης, μία ημέρα μετά την παρουσίαση που έκανε στα ΜΜΕ για τις νέες προσλήψεις στο Δημόσιο. Ο υπουργός δήλωσε πως μέχρι τον Μάρτιο θα έχουν δοθεί τα χρήματα, που θα είναι περίπου … Συνεχίστε να διαβάζετε το Δημόσιο: Πότε θα δοθεί το μπόνους σε 6.000 υπαλλήλους.