Δημόσιο: Έρχεται μπόνους 10 εκατ. ευρώ – Ποιοι οι δικαιούχοι

Δημόσιο: Έρχεται μπόνους 10 εκατ. ευρώ – Ποιοι οι δικαιούχοι

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η κυβέρνηση αποφάσισε να χορηγήσει bonus συνολικού ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ στους δημοσίους υπαλλήλους που συμμετέχουν στη διαχείριση έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ), προκειμένου να επιταχυνθεί η απορρόφηση των πόρων και να αποφευχθούν καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων.

Η καταβολή των επιδομάτων καθορίζεται με Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία προβλέπει συγκεκριμένα κριτήρια ανταμοιβής, όπως η τήρηση των συμφωνημένων οροσήμων, η απορρόφηση χρηματοδοτήσεων και η έγκαιρη ολοκλήρωση των δράσεων.

Το ποσό του μπόνους δεν μπορεί να υπερβαίνει το 15% του ετήσιου βασικού μισθού κάθε υπαλλήλου μαζί με το επιδόμα θέσης ευθύνης, και υπόκειται σε ασφαλιστικές εισφορές και κρατήσεις.

Η κατανομή του ποσού γίνεται σε δύο σκέλη:

  • Το 40% κατανέμεται ισομερώς στους υπαλλήλους που εμπλέκονται στα έργα
  • Το 60% αποδίδεται με απόφαση του προϊσταμένου της αρμόδιας διεύθυνσης, με βάση αντικειμενικά κριτήρια.

Ο καθορισμός του ύψους της αμοιβής γίνεται μέσω μαθηματικού τύπου, ο οποίος λαμβάνει υπόψη τη δυσκολία του έργου και τον βαθμό απορρόφησης των κονδυλίων, με τη βοήθεια ειδικών συντελεστών βαρύτητας.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review
Arrow Ροή Ειδήσεων

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr