Δημόσιο: Διπλή αύξηση μισθών για 25.000 υπαλλήλους – Ποιοι θα τη λάβουν

Δημόσιο: Διπλή αύξηση μισθών για 25.000 υπαλλήλους – Ποιοι θα τη λάβουν
Μπόνους έως 1.200 ευρώ για 25.000 υπαλλήλους (Φωτογραφία αρχείου)

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Πρόσθετο εισόδημα θα δουν στις αποδοχές τους χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι τον Απρίλιο του 2026, καθώς για μια συγκεκριμένη κατηγορία εργαζομένων στο Δημόσιο προβλέπεται συνδυασμός δύο αυξήσεων. Περίπου 25.000 υπάλληλοι αναμένεται να λάβουν τόσο το ετήσιο μπόνους παραγωγικότητας όσο και τη γενική αύξηση μισθών που συνδέεται με την αναπροσαρμογή του κατώτατου μισθού.

Μπόνους έως 1.200 ευρώ για 25.000 υπαλλήλους

Σύμφωνα με πληροφορίες, την περίοδο του Πάσχα περίπου 25.000 δημόσιοι υπάλληλοι θα λάβουν μπόνους στο πλαίσιο του συστήματος κινήτρων και ανταμοιβής για το έτος 2024.

Το μπόνους αφορά εργαζόμενους που συμμετέχουν σε κρίσιμα έργα και δράσεις της δημόσιας διοίκησης, όπως:

  • η υλοποίηση έργων του Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας

  • η επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων του κρατικού προϋπολογισμού

  • η εφαρμογή των εθνικών σχεδίων δράσης των υπουργείων

Το ποσό του μπόνους μπορεί να φτάσει έως και το 15% των ετήσιων αποδοχών, υπολογισμένο πάνω στον βασικό μισθό του υπαλλήλου.

Με δεδομένο ότι το συνολικό κονδύλι του προϋπολογισμού για το μέτρο ανέρχεται σε 40 εκατ. ευρώ, το μέσο ποσό που αναμένεται να λάβει κάθε δικαιούχος υπολογίζεται περίπου στα 1.200 ευρώ εφάπαξ.

Ποιους αφορά το μέτρο

Οι υπάλληλοι που θα λάβουν το μπόνους αντιστοιχούν περίπου στο 12% των διοικητικών υπαλλήλων του Δημοσίου, δηλαδή έως 25.000 εργαζόμενοι από σύνολο περίπου 200.000.

Σημαντικό είναι ότι στο συγκεκριμένο σύστημα κινήτρων δεν εντάσσονται τα λεγόμενα ειδικά μισθολόγια, όπως:

  • δικαστικοί

  • υγειονομικοί

  • ένστολοι

  • πανεπιστημιακοί

Το σύστημα μπόνους εφαρμόστηκε πιλοτικά το 2023 σε περιορισμένο αριθμό υπαλλήλων, ενώ πλέον επεκτείνεται σε μεγαλύτερες ομάδες διοικητικών εργαζομένων.

Ωστόσο, μόνο όσοι συμμετέχουν στην υλοποίηση συγκεκριμένων στόχων των υπουργείων κάθε έτους μπορούν να λάβουν την επιπλέον ανταμοιβή.

Η δεύτερη αύξηση: Μισθολογική αναπροσαρμογή από τον Απρίλιο

Παράλληλα με το μπόνους, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα λάβουν και τη γενική αύξηση μισθών που συνδέεται με την αναπροσαρμογή του κατώτατου μισθού.

Από την 1η Απριλίου 2026, όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο δικαιούνται αύξηση στις αποδοχές τους ίση με την αύξηση του κατώτατου μισθού. Το μέτρο εφαρμόζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Για παράδειγμα, εάν ο κατώτατος μισθός αυξηθεί κατά 50 ευρώ μεικτά, τότε κατά το ίδιο ποσό θα αυξηθούν και οι μισθοί όλων των δημοσίων υπαλλήλων, ανεξαρτήτως κλιμακίου ή κατηγορίας.

Η αύξηση αυτή ισχύει για όλους, συμπεριλαμβανομένων:

  • διοικητικών υπαλλήλων

  • ένστολων

  • υγειονομικών

  • δικαστικών

Σε ετήσια βάση, μια αύξηση 50 ευρώ τον μήνα αντιστοιχεί σε περίπου 600 ευρώ επιπλέον εισόδημα τον χρόνο, δηλαδή περίπου μισό μισθό.

Διπλό όφελος για χιλιάδες εργαζομένους

Έτσι, οι περίπου 25.000 δημόσιοι υπάλληλοι που θα λάβουν το μπόνους θα δουν τον Απρίλιο μια διπλή ενίσχυση στις αποδοχές τους, συνδυάζοντας την εφάπαξ ανταμοιβή παραγωγικότητας με τη μόνιμη αύξηση των μηνιαίων μισθών.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review
Arrow Ροή Ειδήσεων

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr