Δημόσιο: Αυτοί οι υπάλληλοι θα πάρουν επιπλέον ένα μισθό
Στην τελική ευθεία για τη χορήγηση ειδικού μπόνους, ίσο με ένα μισθό, σε δημοσίους υπαλλήλους βρίσκεται το υπουργείο Εσωτερικών.
Πρόκειται για επίδομα που αφορά υπαλλήλους 406 φορέων του Δημοσίου. Από αυτούς οι 281 είναι δήμοι όλης της χώρας.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη χορήγηση του μπόνους για πρώτη φορά εντάσσονται και υπάλληλοι των ΟΤΑ.
Μεταξύ των φορέων που εντάσσονται στο μπόνους είναι νοσοκομεία, υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας και δημόσιας ασφάλειας και φορείς που συνδέονται με ψηφιακές μεταρρυθμίσεις, πολιτισμό, έρευνα και καινοτομία, απλούστευστη διοικητικών διαδικασιών και αγροτική ανάπτυξη.
Υπολογίζεται ότι ο αριθμός των δικαιούχων θα υπερβεί τις 25.000. Οι υπάλληλοι αυτοί θα μοιρατούν 20 εκατ. ευρώ που αφορά το έτος 2025.
Το ποσό του επιδόματος αναμένεται να διπλασιαστεί για το έτος 2026.
Τι αφορά το μπόνους, σε ποιους χορηγείται
Το μπόνους αφορά την παραγωγικότητα των δημοσίων υπαλλήλων και υπηρεσιών. Συνδέεται με συγκεκριμένους δείκτες αποδοτικότητας.
Στην πραγματικότητα είναι η ανταμοιβή των υπαλλήλων κατά την εφαρμογή του νέου συστήματος στοχοθεσίας και αξιολόγησης.
Πότε θα δοθεί το μπόνους
Έως το τέλος Ιανουαρίου θα ανακοινωθεί επίσημα το χρονοδιάγραμμα χορήγησης του νέου μπόνους.
Σε κάθε περίπτωση αυτό θα γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα, προκειμένου να μπει σε εφαρμογή η διαδικασίες που αφορούν τη χορήγηση του 2026.
- 17 λεπτά πριν Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό – Τι αλλάζει στην αγορά εργασίας
- 26 λεπτά πριν Θάσος: Καταγγελία ότι ζητήθηκε εισιτήριο από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή
- 34 λεπτά πριν Καιρός: Έρχεται 48ωρο με καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνούς – Οι περιοχές που θα επηρεαστούν




















