Δημόσιο: Αυτοί οι υπάλληλοι θα πάρουν επιπλέον ένα μισθό

Δημόσιο: Αυτοί οι υπάλληλοι θα πάρουν επιπλέον ένα μισθό

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στην τελική ευθεία για τη χορήγηση ειδικού μπόνους, ίσο με ένα μισθό, σε δημοσίους υπαλλήλους βρίσκεται το υπουργείο Εσωτερικών.

Πρόκειται για επίδομα που αφορά υπαλλήλους 406 φορέων του Δημοσίου. Από αυτούς οι 281 είναι δήμοι όλης της χώρας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στη χορήγηση του μπόνους για πρώτη φορά εντάσσονται και υπάλληλοι των ΟΤΑ.

Μεταξύ των φορέων που εντάσσονται στο μπόνους είναι νοσοκομεία, υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας και δημόσιας ασφάλειας και φορείς που συνδέονται με ψηφιακές μεταρρυθμίσεις, πολιτισμό, έρευνα και καινοτομία, απλούστευστη διοικητικών διαδικασιών και αγροτική ανάπτυξη.

Υπολογίζεται ότι ο αριθμός των δικαιούχων θα υπερβεί τις 25.000. Οι υπάλληλοι αυτοί θα μοιρατούν 20 εκατ. ευρώ που αφορά το έτος 2025.

Το ποσό του επιδόματος αναμένεται να διπλασιαστεί για το έτος 2026.

Τι αφορά το μπόνους, σε ποιους χορηγείται

Το μπόνους αφορά την παραγωγικότητα των δημοσίων υπαλλήλων και υπηρεσιών. Συνδέεται με συγκεκριμένους δείκτες αποδοτικότητας.

Στην πραγματικότητα είναι η ανταμοιβή των υπαλλήλων κατά την εφαρμογή του νέου συστήματος στοχοθεσίας και αξιολόγησης.

Πότε θα δοθεί το μπόνους

Έως το τέλος Ιανουαρίου θα ανακοινωθεί επίσημα το χρονοδιάγραμμα χορήγησης του νέου μπόνους.

Σε κάθε περίπτωση αυτό θα γίνει σε σύντομο χρονικό διάστημα, προκειμένου να μπει σε εφαρμογή η διαδικασίες που αφορούν τη χορήγηση του 2026.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr