Δημόσιο: Αυτά είναι τα 13 παραπτώματα που οδηγούν στην απόλυση των υπαλλήλων
Με επείγουσα εγκύκλιο του Υπουργείο Εσωτερικών προς όλους τους φορείς του Δημοσίου περιγράφονται τα νέα μέτρα που θα ισχύσουν από 1 Ιανουαρίου 2026.
Από τους πίνακες που περιλαμβάνονται στην εγκύκλιο προκύπτει ότι υπάρχει μία κλιμάκωση των ποινών που φθάνουν έως το πρόστιμο των 100.000 ευρώ και την οριστική απόλυση του υπαλλήλου.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, η ποινή της οριστικής παύσης του δημοσίου υπαλλήλου επιβάλλεται κυρίως στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Άρνηση αναγνώρισης του Συντάγματος
- Εγκλήματα σχετικά με τον ποινικό κώδικα
- Απόκτηση οικονομικού οφέλους
- Αναξιοπρεπή συμπεριφορά υπαλλήλου εντός ή εκτός Υπηρεσίας
- Παραβίαση της υποχρέωσης εχεμύθειας
- Σοβαρή απίστια
- Αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση καθηκόντων
- Αδικαιολόγητη άρνηση προσέλευσης για ιατρική εξέταση
- Άμεση ή μέσω τρίτου προσώπου συμμετοχή σε δημοπρασία που διενεργεί η επιτροπή του Δημοσίου
- Άρνηση του υπαλλήλου να συμμετάσχει στην διαδικασία αξιολόγησης είτε ως αξιολογητής είτε ως αξιολογούμενος
- Άσκηση εργασίας ή έργου με αμοιβή χωρίς την προηγούμενη άδεια της Υπηρεσίας
- Κατάθεση ή χρήση πλαστού υπηρεσιακού φακέλου
- Πράξη κατά της γενετήσιας ελευθερίας
Ολόκληρη η εγκύκλιος
- 1 λεπτό πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 8 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 8 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος




















