Δήμοι: Ποιοι υπάλληλοι παίρνουν μηνιαίο επίδομα έως 200€
Μηνιαίο επίδομα έως 200 ευρώ παίρνουν συγκεκριμένες κατηγορίες υπηρετούντων στους ΟΤΑ Α’ Βαθμού (Δήμοι).
Πρόκειται για το μηνιαίο επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, το οποίο κλιμακώνεται από τα 70 έως 200 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία των υπαλλήλων.
Το νέο επίδομα εξειδικεύεται με πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση έως εξής:
- Κατηγορία Α’: 200 ευρώ
- Κατηγορία Β’: 165 ευρώ
- Κατηγορία Γ’: 150 ευρώ
- Κατηγορία Δ’: 105 ευρώ
- Κατηγορία Ε’: 70 ευρώ
Δήμοι: Τα ποσά ανάλογα με την ειδικότητα
Κατηγορία Α’ – Προσωπικό Δήμων (Απορρίμματα – Καθαριότητα)






Κατηγορία Β’ – Δήμοι & Σύνδεσμοι Ύδρευσης – Αποχέτευσης





Κατηγορία Γ’ – Τεχνικές Υπηρεσίες – Περιβάλλον – Πράσινο – Ηλεκτροφωτισμός – Κοιμητήρια – Μηχανοστάσια – Συνεργεία


























Κατηγορία Δ’ – Υγεία – Κοινωνικές Υπηρεσίες – «Βοήθεια στο Σπίτι»


Κατηγορία Ε’ – Λοιπές Ειδικές Κατηγορίες




Περισσότερα:
- 3 λεπτά πριν Στους δρόμους οι οικοδόμοι – Συγκέντρωση στην πλατεία Κάνιγγος
- 4 λεπτά πριν Φωτιά στον Ασπρόπυργο
- 12 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!



















