Δημήτρης Κόκοτας: Ένας χρόνος στο νοσοκομείο
Ένας χρόνος συμπληρώνεται από τη μέρα που ο Δημήτρης Κόκοτας υπέστη οξύ έμφραγμα κατά τη διάρκεια πρόβας για το μουσικό σόου J2US, γεγονός που συγκλόνισε τον καλλιτεχνικό χώρο και το κοινό.
Από τότε ο τραγουδιστής παραμένει σε νοσοκομείο, σε φάση αποθεραπείας, με την οικογένεια και τους φίλους του να δίνουν καθημερινό αγώνα για την ανάρρωσή του. Ο Δημήτρης Κόκοτας δίνει ήρεμα αλλά σταθερά τον δικό του αγώνα, με στήριξη από την οικογένειά του και με αισιοδοξία από όσους βρίσκονται κοντά του. Όλοι ελπίζουν σε σταδιακή βελτίωση, με σεβασμό στην ιδιωτικότητα του καλλιτέχνη.
- 16 λεπτά πριν Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Το τρίτο ακίνητο που χάνει σε δύο χρόνια
- 32 λεπτά πριν Μύκονος: Επιχείρηση της ΔΑΟΕ για κύκλωμα ναρκωτικών – 5 συλλήψεις
- 1 ώρα πριν Ραφήνα: 3ωρη στάση εργασίας στα πλοία στις 26 Ιουνίου – Στους δρόμους οι ναυτεργάτες για τα πληρώματα











