Διαγνωστικά κέντρα απειλούν να χρεώνουν όλο το κόστος στους ασθενείς!

Διαγνωστικά κέντρα απειλούν να χρεώνουν όλο το κόστος στους ασθενείς!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι εργαστηριακοί γιατροί ετοιμάζονται να προχωρήσουν σε αναστολή πίστωσης προς τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ μέσα στις επόμενες 15–18 ημέρες, εξαιτίας του αδιεξόδου που έχει δημιουργήσει το δυσβάσταχτο clawback.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαστηριακών Ιατρών αποφάσισε την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, αφήνοντας ανοιχτό ακόμη και το ενδεχόμενο καταγγελίας των συμβάσεων με τον Οργανισμό.

Αυτό σημαίνει ότι οι ασφαλισμένοι θα πληρώνουν ολόκληρο το ποσό των εξετάσεών τους, θα λαμβάνουν απόδειξη και στη συνέχεια θα διεκδικούν μόνοι τους τη συμμετοχή του ΕΟΠΥΥ από τις υπηρεσίες του Οργανισμού.

Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης έχει ήδη προειδοποιήσει πως όποιο εργαστήριο ζητήσει ολόκληρο το αντίτιμο από ασφαλισμένο, θα οδηγείται σε άμεση και αυτόματη διακοπή σύμβασης, χωρίς περαιτέρω συζήτηση.

Η πρόεδρος της ΠΟΕΡΓΙ, Ράνια Σουλτούκη, τονίζει πως «τα εργαστήρια έχουν φτάσει στο όριο της βιωσιμότητάς τους», επισημαίνοντας ότι ο κλάδος οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση, καθώς το οικονομικό βάρος έχει γίνει πλέον μη διαχειρίσιμο.

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να είναι κρίσιμο για τη λειτουργία της πρωτοβάθμιας εργαστηριακής περίθαλψης, με τους γιατρούς να ζητούν άμεσα μέτρα οικονομικής στήριξης ώστε να μην καταρρεύσει ένας βασικός πυλώνας του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr