Χωρίς εισιτήριο στα ΜΜΜ: Πόσο θα πληρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Αυστηρότερο πλαίσιο για τη μετακίνηση χωρίς εισιτήριο ισχύει στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με διαφορετικά πρόστιμα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Στην Αθήνα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, το πρόστιμο για μετακίνηση χωρίς εισιτήριο ανέρχεται στα 72 ευρώ. Σε περίπτωση άμεσης πληρωμής, δίνεται δυνατότητα μείωσης περίπου στο μισό, δηλαδή στα 36 ευρώ.
Αντίθετα, στη Θεσσαλονίκη, ο ΟΑΣΘ εφαρμόζει πλέον αυξημένα πρόστιμα, μετά από σχετική νομοθετική ρύθμιση. Συγκεκριμένα, το πρόστιμο διαμορφώνεται στα 100 ευρώ για κανονικό εισιτήριο και στα 50 ευρώ για μειωμένο.
Παράλληλα, προβλέπεται δυνατότητα μείωσης του προστίμου στο 50%, εφόσον ο παραβάτης προχωρήσει στην αγορά κάρτας απεριορίστων διαδρομών.
Στόχος η συμμόρφωση των επιβατών
Οι συγκοινωνιακοί φορείς επισημαίνουν ότι τα μέτρα δεν έχουν τιμωρητικό χαρακτήρα, αλλά στοχεύουν στην ενίσχυση της συνέπειας των επιβατών και στη στήριξη της λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών.
Τονίζεται ότι τα έσοδα από τα εισιτήρια είναι κρίσιμα για:
- τη συντήρηση και ανανέωση του στόλου
- τη βελτίωση των υπηρεσιών
- την ενίσχυση του προσωπικού
Τι ισχύει στην πράξη
Παρά το χαμηλό κόστος εισιτηρίου, οι επιβάτες που δεν το επικυρώνουν κινδυνεύουν πλέον με σημαντικά υψηλότερα πρόστιμα, ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη.
Το μήνυμα των Αρχών είναι σαφές: η χρήση εισιτηρίου αποτελεί υποχρέωση και η αποφυγή του μπορεί να επιφέρει σημαντική οικονομική επιβάρυνση.
- 12 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 17 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 23 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη



















