(UPD) Χάος στη Γραμμή 3: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία
(Ανανέωση κειμένου από την αρχική δημοσίευση 09:47) Αποκαταστάθηκε πριν από λίγο η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 (μπλε γραμμή) του Μετρό μέχρι το Αεροδρόμιο.
Υπενθυμίζεται ότι το πρωί της Τρίτης 16 Δεκεμβρίου, η λειτουργία της γραμμής είχε διακοπεί στο τμήμα Χολαργός – Αεροδρόμιο, με τα δρομολόγια να εκτελούνται μόνο από το Δημοτικό Θέατρο έως την Εθνική Άμυνα. Σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, η διακοπή οφειλόταν σε τεχνικό πρόβλημα στη σηματοδότηση, που είχε θέσει προσωρινά εκτός λειτουργίας το συγκεκριμένο τμήμα.
Ως αποτέλεσμα, δεν εξυπηρετούνταν συνολικά εννέα σταθμοί της Γραμμής 3, οι οποίοι είναι οι εξής:
- Χολαργός
- Νομισματοκοπείο
- Αγία Παρασκευή
- Χαλάνδρι
- Δουκίσσης Πλακεντίας
- Παλλήνη
- Παιανία
- Κορωπί
- Αεροδρόμιο
- 2 λεπτά πριν Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 6 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 7 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»
















