Χαμηλές ταχύτητες για τους οδηγούς στο ύψος των διοδίων του Πολυμύλου στην Εγνατία Οδό
Μετ’ εμποδίων διεξάγεται αυτή την ώρα η κίνηση των οχημάτων στην Εγνατία Οδό στο ύψος των διοδίων του Πολυμύλου στο ρεύμα με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη. Στο σημείο υπάρχουν έργα σε εξέλιξη και παρά το άνοιγμα για ελεύθερη διέλευση του εν λόγω σταθμού διοδίων κατά περιόδους, δημιουργείται μποτιλιάρισμα.
Περισσότερα:
- 11 λεπτά πριν Τραγωδία στη Βρετανία: Νεκρός μηχανοδηγός και 162 τραυματίες από σύγκρουση τρένων
- 16 λεπτά πριν Ρυθμίσεις οφειλών: Τέλος στις επιπλέον χρεώσεις για όσους πληρώνουν κανονικά
- 25 λεπτά πριν Πότε κινδυνεύετε να χάσετε το αυτοκίνητό σας – Τι προβλέπει ο νόμος για τα εγκαταλελειμμένα οχήματα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!















