Χαλκίδα: Γυναίκα πάτησε το κουμπί πανικού έπειτα από καβγά με τον σύζυγό της
Μία γυναίκα στη Χαλκίδα, η οποία στο παρελθόν είχε πέσει θύμα βίας, ενεργοποίησε το κουμπί πανικού για να ειδοποιήσει την Αστυνομία, έπειτα από έντονο καυγά με τον σύζυγό της μέσα στο σπίτι.
Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής 26 Οκτωβρίου στο Λευκαντί Χαλκίδας, όπως αναφέρει το evia.online.
Χρησιμοποιώντας το κουμπί πανικού, η γυναίκα έστειλε σήμα κινδύνου στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλκίδας. Αμέσως στο σημείο έφτασε περιπολικό, και οι αστυνομικοί προχώρησαν στην προσαγωγή του συζύγου στο Τμήμα.
- 5 λεπτά πριν Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στην Κάρπαθο – Πού εντοπίστηκε το επίκεντρο
- 12 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 12 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος
















