Αξιολόγηση: Το Δημόσιο πήγε ΠΟΕΔΗΝ στα δικαστήρια για την απεργία

Αξιολόγηση: Το Δημόσιο πήγε ΠΟΕΔΗΝ στα δικαστήρια για την απεργία
Το Δημόσιο πήγε στα δικαστήρια την ΠΟΕΔΗΝ για την απεργία των υγειονομικών

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών προσέφυγε το Ελληνικό Δημόσιο κατά της ΠΟΕΔΗΝ, με αφορμή την απόφαση της ομοσπονδίας να κηρύξει για το 2026 απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης και στοχοθεσίας του Δημοσίου. Η σχετική αγωγή στρέφεται κατά της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων και συνδέεται με την εξώδικη γνωστοποίηση που είχε κοινοποιηθεί στα αρμόδια υπουργεία.

Σύμφωνα με το δικόγραφο, η ΠΟΕΔΗΝ έλαβε την απόφαση για απεργία – αποχή στις 20 Μαρτίου 2026, ορίζοντας ως ημερομηνία έναρξης την 17η Απριλίου 2026. Η γνωστοποίηση απευθυνόταν, μεταξύ άλλων, στα υπουργεία Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και Υγείας.

Η αγωγή κατατέθηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών στις 16 Απριλίου 2026, ενώ ως ημερομηνία συζήτησης ορίστηκε η 17η Απριλίου 2026. Η υπόθεση εκδικάζεται στο πλαίσιο της ειδικής διαδικασίας εργατικών – περιουσιακών διαφορών.

Skip to PDF content
Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr