Αστική Ευθύνη Επαγγελματία... επειδή τα λάθη είναι ανθρώπινα
Είσαι ένας υπεύθυνος επαγγελματίας. Δίνεις σημασία ακόμα και στις λεπτομέρειες και προσπαθείς να εξελίσσεις αυτό που κάνεις για να δώσεις στους ανθρώπους που σε εμπιστεύονται μακροπρόθεσμα καλύτερες υπηρεσίες.
Τι γίνεται όμως όταν αυτό δεν είναι αρκετό για να σε προστατεύσει τη στιγμή που κάποιος αναίτια ή αιτιωδώς στραφεί εναντίον σου;
Ας δούμε παρέα ένα παράδειγμα.
Ο Δημήτρης είναι Ασφαλιστής. Έχει πάρει το πιστοποιητικό «Α» από την ΤτΕ, έχει μητρώο στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο στο οποίο ανήκει και έχει αποκτήσει το υποχρεωτικό από το νόμο Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης. Για να είναι ωραίος και ενημερωμένος έχει γραφτεί στον Πανελλήνιο Σύλλογο Ασφαλιστικών Συμβούλων (ΠΣΑΣ) όπως και στα newsletter των κλαδικών site.
Ο Δημήτρης έχει όρεξη για δουλειά και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Με το «καλημέρα» έχει ασφαλίσει συγγενείς και φίλους ενώ με τη βοήθεια και την εμπειρία του Διευθυντή του ετοιμάζεται να κλείσει και την πρώτη του μεγάλη δουλειά. Ομαδικό συμβόλαιο υγείας σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία. Είναι κατενθουσιασμένος!
Όμως η χαρά του δεν κρατάει για πολύ. Πελάτης που τον είχε ασφαλίσει πριν τρεις μήνες με ασφαλιστήριο υγείας επικοινωνεί μαζί του και φανερά ενοχλημένος τον κατηγορεί ότι ποτέ δεν τον ενημέρωσε για την «ειδική περίοδο αναμονής» στους Γενικούς & Ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου συμβολαίου του όπως επίσης και για τις «συγγενείς παθήσεις» που εξαιρούνται.
Η περίοδος του δικαιώματος υπαναχώρησης έχει επέλθει – για να ακυρώσει το συμβόλαιο – και ο πελάτης αποφασίζει να κινηθεί νομικά απέναντι στον Δημήτρη για ελλιπή & παραπλανητική ενημέρωση ως προς τις παροχές του συμβολαίου του.
Ο Δημήτρης πάνω στον ενθουσιασμό του και με την απειρία που έχει στο επάγγελμα δεν ενημέρωσε σωστά τον πελάτη του. Εκείνος τελικά είχε συγγενή πάθηση η οποία μάλιστα εκδηλώθηκε πάνω στο μήνα από την ημέρα που είχαν υπογράψει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Δύο στα δύο. Σπάνια περίπτωση. Το συμβόλαιο δεν τον κάλυπτε πουθενά.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το δικαστήριο να του εκδικάσει πρόστιμο 1.500 ευρώ. Τα λάθη πληρώνονται. Μόνο που στην προκειμένη περίπτωση όχι από τον Δημήτρη. Το συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης του ενεργοποιήθηκε αποζημιώνοντας τον ενάγοντα. Έτσι ο Δημήτρης πήρε ένα πολύ καλό μάθημα χωρίς να βάλει το χέρι στην τσέπη.
Αυτό το περιστατικό μπορεί να συμβεί σε όλους τους επαγγελματίες/επιχειρηματίες. Μια λάθος εκτίμηση, ένας κακός υπολογισμός και μπορεί να βρεθείς εκτεθειμένος. Κανείς δεν μπορεί να σε κατηγορήσει ότι το έκανες από πρόθεση αλλά και η αμέλεια φέρει νομικές ευθύνες.
Επειδή λοιπόν τα λάθη είναι ανθρώπινα, φρόντισε να αποκτήσεις ένα συμβόλαιο Αστικής Ευθύνης. Να επενδύσεις στο μέλλον της δουλειάς σου. Ένα συμβόλαιο που απευθύνεται σε όλα τα επαγγέλματα. Είτε είσαι γιατρός είτε ηλεκτρολόγος είτε διατηρείς ενοικιαζόμενα δωμάτια στο νησί. Αν θες να μάθεις περισσότερα επικοινώνησε σήμερα με έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Σύμβουλο του insurancemarket.gr για να σε ενημερώσει στο 210 3245 000. Και μην ανησυχείς. Δεν πρόκειται να είναι ο Δημήτρης