Ασανσέρ – Ερυθρός Σταυρός: Ένταλμα σύλληψης για τον συντηρητή
Με εντολή εισαγγελέα, εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον συντηρητή του ανελκυστήρα στο νοσοκομείο “Ερυθρός Σταυρός”, μετά από πτώση του ασανσέρ που τραυμάτισε τρία άτομα.
Υπενθυμίζεται ότι χθες τρεις άνθρωποι τραυματίστηκαν, στο νοσοκομείο, όταν η καμπίνα του ασανσέρ, το οποίο μάλιστα χρησιμοποιείται για την μεταφορά ασθενών στα χειρουργεία, «έπεσε» δύο ορόφους, και βρέθηκε από τον πρώτο όροφο στο υπόγειο, καθώς κόπηκε το συρματόσχοινο.
- 4 λεπτά πριν Απεργία σήμερα (24/6) σε Τουρισμό και Οικοδομή: Τι διεκδικούν χιλιάδες εργαζόμενοι – Συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
- 9 λεπτά πριν ΑΑΔΕ: Τι αλλάζει στα τιμολόγια καυσίμων από το 2027
- 15 λεπτά πριν ΔΥΠΑ: 22 δωρεάν online σεμινάρια τον Ιούλιο για δουλειά, βιογραφικό και συνέντευξη


















