Ασανσέρ έπεσε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός» – 4 τραυματίες
Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός» το μεσημέρι της Πέμπτης (9/1), όταν ασανσέρ έπεσε στο κενό με αποτέλεσμα να τραυματιστούν 4 άτομα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο ασανσέρ βρίσκονταν ένας ασθενής με έναν συνοδό και δύο άτομα από ιδιωτικό ασθενοφόρο οι οποίοι έχουν υποστεί κατάγματα.
Η ίδια πηγή μάλιστα αναφέρει πως το ατύχημα προκλήθηκε καθώς κόπηκε το σκοινί του ανελκυστήρα.
Περισσότερα:
- 3 λεπτά πριν Σοκ για τα αναδρομικά: Έως και 50% κάτω τα ποσά μετά τις κρατήσεις
- 10 λεπτά πριν MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί: Ανανεώθηκε η συνεργασία για το «Φως στο Τούνελ»
- 15 λεπτά πριν Δίκη για τα Τέμπη: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!















