Αρνητικό ρεκόρ για το υπουργείο Εσωτερικών
Σε παρωδία εξελίχθηκε η πολυδιαφημισμένη κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων για το έτος 2026. Σύμφωνα με στοιχεία που προέρχονται από το Σύστημα Διαχείρισης Ανθρωπίνου Δυναμικού περίπου 3.000 υπάλληλοι εξεδήλωσαν ενδιαφέρον για απόσπαση ή μετάταξη.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι από τις 16.000 θέσεις που ήταν διαθέσιμες έμειναν τελικά κενές 13.000! Το υπουργείο Εσωτερικών και ιδιαίτερα η αρμόδια υφυφπουργός, Βιβή χαραλαμπογιάννη, που είχαν επενδύσει στον νεό σύστημα κινητικότητας οφείλουν να επανεξετάσουν τον σχεδιασμό τους.
Η κινητικότητα που επί δεκαετίες αποτελούσε διεέξοδο για χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους έπεσε στο κενό μαζί με τις 13.000 θέσεις που δεν καλύφθηκαν.
Σημειώστε ότι έως τη Δευτέρα 4 Μαΐου ολοκληρώνεται ο έλεγχος από τους φορείς των περίπου 3.000 υπαλλήλων που με αίτησή τους ζήτησαν απόσπαση ή μετάταξη.
- 17 λεπτά πριν Κεραμέως: Το φύλο δεν μπορεί να επηρεάζει τον μισθό – Τι αλλάζει στην αγορά εργασίας
- 26 λεπτά πριν Θάσος: Καταγγελία ότι ζητήθηκε εισιτήριο από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή
- 34 λεπτά πριν Καιρός: Έρχεται 48ωρο με καταιγίδες, χαλάζι και κεραυνούς – Οι περιοχές που θα επηρεαστούν




















