ΑΠΘ: 17χρονος απείλησε με μαχαίρι 20χρονο μέσα στο κυλικείο
Απόπειρα ληστείας σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης μέσα στο κυλικείο της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, όταν 17χρονος αποπειράθηκε, με την απειλή μαχαιριού, να αποσπάσει χρήματα από έναν 20χρονο φοιτητή.
Ο νεαρός δράστης απαίτησε τα χρήματα του 20χρονου, ωστόσο εκείνος αντέδρασε άμεσα, με αποτέλεσμα ο ανήλικος να τραπεί σε φυγή.
Η αστυνομία ειδοποιήθηκε αμέσως και, στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ο 17χρονος εντοπίστηκε και συνελήφθη από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης.
Μαζί του συνελήφθη και η 48χρονη μητέρα του, η οποία κατηγορείται για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
- 59 λεπτά πριν ΕΟΔΥ: 378 θανάσιμα ατυχήματα στο νερό κάθε χρόνο στην Ελλάδα
- 1 ώρα πριν «Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι»: Απόψε (25/6) το συγκλονιστικό τέλος του Άγγελου στις 22:00 στον Alpha
- 1 ώρα πριν Κλήρωση Τζόκερ 25/6/2026: Οι αριθμοί που κληρώθηκαν για τα 2,9 εκατ. ευρώ – Νέο τζάκποτ


















