Απογευματινά χειρουργεία: Πληρώνει το Δημόσιο, ξαναπληρώνουν οι ασθενείς…
Η κυβέρνηση, μέσω χρηματοδότησης από το Ταμείο Ανάκαμψης (54 εκατ. ευρώ), ενισχύει τα ιδιωτικά νοσοκομεία για την εκτέλεση 37.000 απογευματινών χειρουργείων, οδηγώντας σταδιακά σε αποδυνάμωση του δημόσιου συστήματος υγείας.
Παράλληλα, ασθενείς σε λίστες αναμονής των δημόσιων νοσοκομείων (π.χ. «Γ. Γεννηματάς», «Αγία Όλγα») ενημερώνονται με SMS ότι μπορούν να χειρουργηθούν σε ιδιωτικά θεραπευτήρια, χωρίς να διευκρινίζεται πως θα επιβαρυνθούν με συμμετοχή έως και 30% ή άλλα έξοδα (π.χ. αναβάθμιση θαλάμου).
Οι νοσοκομειακοί γιατροί καταγγέλλουν σχέδιο σταδιακής ιδιωτικοποίησης της Υγείας, το οποίο εντείνεται από την κατάργηση της αποκλειστικής απασχόλησης και την εμπορευματοποίηση των δημόσιων δομών. Τονίζουν ότι ασθενείς, παρά τις ασφαλιστικές εισφορές και φόρους, καλούνται ξανά να πληρώσουν, ενώ το κράτος στηρίζει την κερδοφορία των ιδιωτικών κλινικών.
Την ίδια στιγμή, τα απογευματινά χειρουργεία στο ΕΣΥ παρουσιάζουν σοβαρές δυσλειτουργίες, με καθυστερήσεις πληρωμών και εξευτελιστικά χαμηλές απολαβές για τους γιατρούς. Το πρόγραμμα, σύμφωνα με ρεπορτάζ εφημερίδος, ουσιαστικά «παγώνει» έως την ολοκλήρωση της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης (31/12/2025), ενώ οι ασθενείς θα συνεχίσουν να πληρώνουν από 300 έως 2.000 ευρώ ανά χειρουργείο.
Με πληροφορίες από την έντυπη ΕφΣυν
- 8 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 17 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 41 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα
















