Απόφαση για απεργιακές κινητοποιήσεις στο Δημόσιο
Σε φάση κινητοποιήσεων εισέρχεται η ΑΔΕΔΥ, μετά από απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της που συνεδρίασε την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2026. Η Εκτελεστική Επιτροπή αναλαμβάνει το επόμενο διάστημα τον καθορισμό απεργιών για τους δημόσιους υπαλλήλους, στο πλαίσιο της κλιμάκωσης των συνδικαλιστικών δράσεων.
Συλλαλητήρια για τα Τέμπη και προσφυγή στο ΣτΕ
Παράλληλα, η ΑΔΕΔΥ θα συμμετάσχει στα συλλαλητήρια των συνδικάτων για τη συμπλήρωση τριών ετών από τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, το Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2026, με συγκέντρωση στην Αθήνα στις 12:00 στο Σύνταγμα.
Το Γενικό Συμβούλιο έδωσε επίσης το «πράσινο φως» για απεργία-αποχή από τις διατάξεις του ν. 4940/2022 που αφορούν την αξιολόγηση στο Δημόσιο, καθώς και για προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την αντισυνταγματικότητα διατάξεων του νέου Πειθαρχικού Δικαίου.
- Μόλις τώρα Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 4 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 5 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»

















