Θεσσαλονίκη: Απειλή για βόμβα σε τράπεζα – Εκκενώθηκε το κτίριο
Απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα δέχθηκε υποκατάστημα τράπεζας στη Θεσσαλονίκη, το πρωί της Τρίτης (29/4).
Ειδικότερα, άγνωστος τηλεφώνησε περίπου στις 11:40 σε γραμμή της τράπεζας και δήλωσε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός.
Η τράπεζα εκκενώθηκε και στο σημείο μετέβη εσπευσμένα κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών προκειμένου να ελέγξει το χώρο.
Περισσότερα:
- 7 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 16 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 40 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
















