Απάτη με αγγελία στον Αλμυρό: Έκλεψαν 24.000€ από 59χρονη
Μία 59χρονη από τον Αλμυρό έπεσε θύμα οργανωμένης απάτης, μετά τη δημοσίευση αγγελίας για την πώληση φορτηγού αυτοκινήτου. Άγνωστος επικοινώνησε μαζί της, προσποιούμενος ότι ενδιαφέρεται για την αγορά και, με το πρόσχημα της μεταβίβασης, της ζήτησε τα προσωπικά της στοιχεία. Με αυτά δημιούργησε τραπεζικό λογαριασμό, μετέφερε 24.000 ευρώ από τον δικό της και στη συνέχεια τα μοίρασε σε λογαριασμούς πέντε ατόμων.
Οι πέντε ύποπτοι, στους λογαριασμούς των οποίων κατέληξαν τα χρήματα, παραπέμφθηκαν στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο. Ο φυσικός αυτουργός δεν εντοπίστηκε, ενώ οι κατηγορούμενοι υποστήριξαν ότι δεν γνώριζαν τίποτα για την υπόθεση. Το δικαστήριο, κατά πλειοψηφία, έκρινε και τους πέντε αθώους – τρεις λόγω αμφιβολιών και δύο με απλή αθώωση. Οι κατηγορούμενοι προέρχονταν από Χανιά, Πέραμα, Πειραιά και Αθήνα, ενώ κάποιοι παραστάθηκαν αυτοπροσώπως και άλλοι μέσω συνηγόρου.
- 2 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 3 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 12 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις
















