Άνοιξε ο σταθμός του μετρό “Σύνταγμα”
Άνοιξε λίγο πριν τη μία το μεσημέρι ο σταθμός του μετρό “Σύνταγμα”, ο οποίος παρέμενε κλειστός λόγω της μαθητικής παρέλασης για την επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Την ίδια στιγμή, έληξαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που είχαν εφαρμοστεί στο κέντρο της Αθήνας και η ροή των οχημάτων διεξάγεται πλέον κανονικά.
Τι θα ισχύσει για την στρατιωτική παρέλαση
«Ο σταθμός του Μετρό “Σύνταγμα”, με εντολή της ΕΛ.ΑΣ θα κλείσει και την Τρίτη 25 Μαρτίου από τις 8 το πρωί μέχρι το πέρας των παρελάσεων και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση», αναφέρει σε ανακοίνωσή η ΣΤΑΣΥ.
- Μόλις τώρα Θλίψη στον ελληνικό αθλητισμό: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- 3 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας σε ΚΕΔΑΣΥ για τρία έτη
- 5 λεπτά πριν Κοκοτσάκης κατά Καρυστιανού: «Δεν μπορείς να ευαγγελίζεσαι τη διαφάνεια και να λειτουργείς με αυλές»
















