“Ανεβαίνει” στη ΔΕΘ η ΠΟΕ-ΟΤΑ
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκηση (ΠΟΕ-ΟΤΑ), ετοιμάζει “εκστρατεία” για τη ΔΕΘ και καλεί σε συλλαλητήριο διαμαρτυρίας το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025, στις 18:00, στο Άγαλμα Βενιζέλου.
Τα βασικά αιτήματα περιλαμβάνουν:
- Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού.
- Αύξηση των αποδοχών για αξιοπρεπή διαβίωση.
- Κατάργηση της Εισφοράς Αλληλεγγύης.
- Αφορολόγητο όριο στις 12.000 ευρώ.
- Αύξηση και επέκταση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.
- Στήριξη του ΕΣΥ με γενναία χρηματοδότηση.
- Μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας και στα σχολεία.
- Μείωση του αριθμού των μαθητών στο 1:15.
- Καμία περικοπή του προσωπικού.

Περισσότερα:
- 1 λεπτό πριν Μητσοτάκης για κόκκινα δάνεια: Στήριξη στους συνεπείς δανειολήπτες
- 7 λεπτά πριν Μητρόπουλος: «Στο τραπέζι η μισή 13η σύνταξη»
- 8 λεπτά πριν Κόκκινα δάνεια: Live η παρέμβαση Πιερρακάκη στη Βουλή για τη νέα ρύθμιση του νόμου Κατσέλη
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!


















