Ανδρουλάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: “Μεγάλη αποτυχία της ΝΔ”

Ανδρουλάκης για ΟΠΕΚΕΠΕ: “Μεγάλη αποτυχία της ΝΔ”

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τον Ενιαίο Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Σάμου επισκέφθηκε το πρωί της Τρίτης (12/8) ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης, όπου συναντήθηκε με αμπελουργούς και ενημερώθηκε για τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Ο συνεταιρισμός αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και πιο διακεκριμένα οινοποιεία της Ελλάδας με διεθνείς βραβεύσεις.

Ο κ. Ανδρουλάκης τόνισε ότι για το ΠΑΣΟΚ η περιφερειακή ανάπτυξη είναι βασική προτεραιότητα, λαμβάνοντας υπόψη τη νησιωτικότητα και την ορεινότητα της χώρας. Επεσήμανε προκλήσεις όπως η λειψυδρία, η κλιματική αλλαγή, η έλλειψη εργατών γης και το υψηλό κόστος παραγωγής, προτείνοντας:

  • Αναθεώρηση του κανονισμού του ΕΛΓΑ
  • Διμερείς συμφωνίες για εξεύρεση εργατών γης
  • Προγράμματα στήριξης νέων αγροτών και παραγωγών
  • Δίκαιη και διαφανή κατανομή αγροτικών επιδοτήσεων

Παράλληλα, άσκησε κριτική στη Νέα Δημοκρατία, αναφέροντας ότι «το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ αποδεικνύει την αποτυχία της να ενισχύσει τον πρωτογενή τομέα». Τόνισε, τέλος, την ανάγκη για πολιτικές που θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών προϊόντων, όπως το φημισμένο σαμιώτικο κρασί.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr