Ανάσα για την ηλεκτροκίνηση: Παράταση στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά»
Παρατείνεται η διάρκεια του προγράμματος επιδότησης ηλεκτρικών οχημάτων, προσφέροντας επιπλέον χρόνο στους ενδιαφερόμενους για την αξιοποίηση των διαθέσιμων κονδυλίων.
Ο τρίτος κύκλος του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» θα συνεχίσει να δέχεται νέες αιτήσεις έως τις 31 Μαρτίου 2026, με την προθεσμία να μετατίθεται κατά τρεις μήνες σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό.
Η παράταση αποφασίστηκε με στόχο την πλήρη απορρόφηση του προϋπολογισμού των 57 εκατ. ευρώ που έχει διατεθεί για τη δράση.
Ωστόσο, η καταληκτική ημερομηνία παραμένει υπό προϋποθέσεις, καθώς το πρόγραμμα ενδέχεται να ολοκληρωθεί νωρίτερα σε περίπτωση που εξαντληθούν τα διαθέσιμα κεφάλαια πριν από το τέλος Μαρτίου.
Την ίδια στιγμή, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να συνεχιστεί το πρόγραμμα και εντός του 2026, με νέα χρηματοδότηση, επιβεβαιώνοντας τη μακροπρόθεσμη πολιτική στήριξης της ηλεκτροκίνησης και της μετάβασης σε πιο «πράσινες» μεταφορές.
- 4 λεπτά πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 5 λεπτά πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 14 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις


















