Άλιμος: Εκτός ΜΕΘ ο 15χρονος που κατέρρευσε στην προπόνηση
Εκτός ΜΕΘ και σε βελτιωμένη κατάσταση βρίσκεται ο 15χρονος που κατέρρευσε σε γυμναστήριο στον Άλιμο κατά τη διάρκεια της προπόνησής του. Ο μαθητής νοσηλεύεται τώρα στο Καρδιολογικό Τμήμα του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», είναι σε επαφή με το περιβάλλον και επικοινωνεί κανονικά.
Οι γιατροί αναμένουν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων για να διαπιστώσουν την αιτία της λιποθυμίας, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη και οι έλεγχοι μέσω μαγνητικής τομογραφίας. Σύμφωνα με την εκπομπή «Super Κατερίνα», ο 15χρονος αναμένεται να επιστρέψει στο σπίτι του εντός των επόμενων 10-15 ημερών.
Η υπεύθυνη του γυμναστηρίου, Έλενα Μακρή, δήλωσε ότι επικοινώνησε με την οικογένεια του παιδιού και τον ίδιο, αναφέροντας πως είναι γερός και δυνατός και όλοι ελπίζουν σε μια γρήγορη επιστροφή στην καθημερινότητά του.
- Μόλις τώρα Άρειος Πάγος: Απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων ευρωεισαγγελέων
- 12 λεπτά πριν Συναγερμός στη Γαλλία: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα Έμπολα
- 13 λεπτά πριν Αποσπάσεις εκπαιδευτικών: 115 μετακινούνται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
















