Άλιμος: Έκρηξη με γκαζάκια στη Διεύθυνση Μεταφορών
Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης, στις 04:25, στην είσοδο του κτιρίου της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών Νοτίου Τομέα Αθηνών, στον Άλιμο.
Δείτε επίσης: Σοκ στις ΗΠΑ: Βετεράνος κατηγορείται για τη δολοφονία των τριών παιδιών του
Στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίες εντόπισαν έξι αυτοσχέδιους εμπρηστικούς μηχανισμούς τύπου γκαζάκι, καθώς και υπολείμματα εύφλεκτου υγρού. Από την έκρηξη προκλήθηκαν υλικές ζημιές, κυρίως στους υαλοπίνακες της εισόδου και μαυρίσματα στους τοίχους.
Την υπόθεση διερευνά η Κρατική Ασφάλεια, η οποία εξετάζει υλικό από κάμερες ασφαλείας της περιοχής προκειμένου να εντοπιστεί το δρομολόγιο διαφυγής των δραστών και να διαλευκανθεί η υπόθεση.
- 1 λεπτό πριν Οργανωμένη φοροδιαφυγή: Τι αλλάζει σε ελέγχους, πρόστιμα και ποινικές διώξεις
- 1 λεπτό πριν Αγαπηδάκη: Το «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» ήρθε για να μείνει – Κάθε χρόνο sms για δωρεάν εξετάσεις
- 10 λεπτά πριν ΑΣΕΠ 1ΓΒ/2026: Λήγει στις 29 Ιουνίου η προθεσμία ενστάσεων για 2.628 μόνιμες προσλήψεις
















