Ακίνητα: Η τροπολογία για το ύψος των κτηρίων
Την τροπολογία για τον εξορθολογισμό της χρήσης των bonus στα ύψη των κτηρίων κατέθεσε το πρωί της Πέμπτης, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας στη Βουλή, προκειμένου να ελεγχθεί το επιτρεπόμενο όριο, θέμα που έχει δημιουργήσει τριβές μεταξύ δήμων, μηχανικών και επενδυτών.
Η μεταβατική ρύθμιση για το Νέο Οικοδομικό Κανονισμό θα ισχύει από την 1.5.2024 έως το τέλος του 2025 ή έως ότου ολοκληρωθεί ο πολεοδομικός σχεδιασμός με τα τοπικά πολεοδομικά σχέδια.
Σύμφωνα με την τροπολογία:
- Στις περιοχές με συντελεστή δόμησης από 0,8 έως 1,6 το πρόσθετο ύψος που «κερδίζει» ένα κτήριο μπορεί να φθάνει έως τα 2,5 μέτρα
- Στις περιοχές με συντελεστή δόμησης μεγαλύτερο από 1,6, το «bonus» δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 3 μέτρα.
Για τις οικοδομικές άδειες που έχουν εκδοθεί πριν από την 1η Μαΐου 2024 υλοποιούνται με τη χρήση των κινήτρων του ΝΟΚ, όπως εκδόθηκαν και αναθεωρούνται δυνάμει των ισχυουσών κατά την έκδοσή τους διατάξεων.
Διαβάστε επίσης:
- Η οικογένεια του Γιάννης Καλλιάνου ανέθεσε τη νομική της εκπροσώπηση στον Αλέξη Κούγια
- Μπουνιές μεταξύ αντιδημάρχου και δημοτικού συμβούλου στη Νίκαια
- 2 λεπτά πριν Τέλος οι χρεώσεις για τις χειραποσκευές στις πτήσεις – Τι αλλάζει για εκατομμύρια ταξιδιώτες
- 1 ώρα πριν Ασβέστιο: Τα 5 σημάδια που δείχνουν ότι σας λείπει και δεν πρέπει να αγνοήσετε
- 2 ώρες πριν Αναστάτωση στη Βραζιλία από μήνυμα για εξωγήινη εισβολή στα κινητά πολιτών




















