Άγριο επεισόδιο στη Θεσσαλονίκη: 29χρονη μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
Στη σύλληψη μία 29χρονης η οποία κατηγορείται ότι μαχαίρωσε και τραυμάτισε τον σύντροφό της, προχώρησαν οι αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε στις 10 το πρωί της Τρίτης μέσα σε διαμέρισμα στην Άνω Πόλη για ασήμαντη αφορμή. Το 24χρονο θύμα που φέρεται να δέχθηκε χτυπήματα με το μαχαίρι μεταξύ άλλων στον θώρακα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και κρίθηκε απαραίτητη η χειρουργική επέμβαση.
Μετά το περιστατικό η γυναίκα με καταγωγή από τη Ρουμανία συνελήφθη και θα οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα. Την προανάκριση για το περιστατικό έχουν αναλάβει οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου.
- 4 λεπτά πριν Μίνα Αρναούτη: Ξανά στα δικαστήρια για το τροχαίο του Παντελίδη
- 6 λεπτά πριν ΥΠΑΙΘΑ: Ανακοινώθηκαν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε ΣΑΕΚ και ΕΣΚ για το 2026-2029
- 12 λεπτά πριν «Νταντάδες της Γειτονιάς»: 175 συμφωνητικά σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες















