Αγρίνιο: Κυνηγός πυροβόλησε τον εαυτό του…κατά λάθος
Στο νοσοκομείο με τραύμα στο πόδι νοσηλεύεται ένας 61χρονος κυνηγός στο Αγρίνιο, αφού πυροβόλησε τον εαυτό του…κατά λάθος.
Όπως αναφέρει η τοπική ιστοσελίδα agriniopress, ο 61χρονος φέρεται να βγήκε για κυνήγι όταν σε κάποια στιγμή του γλίστρησε το όπλο από τα χέρια με αποτέλεσμα να πυροβοληθεί και να τραυματιστεί στο δεξί του πόδι.
Ο κυνηγός μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο του Αγρινίου, όπου και νοσηλεύεται. Οι αρχές έχουν προς ώρας αποκλείσει το ενδεχόμενο να εμπλέκεται τρίτο άτομο στο συμβάν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- 6 λεπτά πριν Ένας στους δύο ψάχνει δεύτερη δουλειά – Οι μισθοί δεν καλύπτουν την ακρίβεια
- 6 λεπτά πριν Χανιά: Σήμερα (24/6) το τελευταίο αντίο στη Σταυρούλα – Την Παρασκευή απολογείται ο 43χρονος
- 13 λεπτά πριν Νόμος Κατσέλη: Ποιοι μένουν εκτός από τον νέο συμψηφισμό















