Αγρίνιο: 9χρονο παιδί νοσηλεύεται μετά από επικίνδυνο challenge με φάρμακα
Ένα παιδί 9 ετών νοσηλεύεται σε νοσοκομείο του Αγρινίου, έπειτα από συμμετοχή σε επικίνδυνο διαδικτυακό «challenge» που σχετίζεται με τη λήψη φαρμάκων.
Το περιστατικό σημειώθηκε όταν δύο συνομήλικοι μαθητές βρίσκονταν σε σχολείο της πόλης και, στο πλαίσιο παιχνιδιού, αποφάσισαν να δοκιμάσουν την πρόκληση, η οποία περιλάμβανε την κατάποση φαρμακευτικής ουσίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr, το ένα παιδί έδωσε το φάρμακο στον φίλο του, ο οποίος λίγο αργότερα παρουσίασε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου για προληπτική νοσηλεία.
Η κατάσταση της υγείας του παιδιού κρίνεται σταθερή και δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.
Για την υπόθεση συνελήφθη η μητέρα του 9χρονου που χορήγησε το φάρμακο, αντιμετωπίζοντας κατηγορία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
- 2 λεπτά πριν ΥΠΑΙΘΑ: Ποιοι εκπαιδευτικοί αποσπώνται σε Εθνική Βιβλιοθήκη και Δημόσιες Βιβλιοθήκες
- 5 λεπτά πριν Πανελλαδικές 2026: Αυτά είναι τα θέματα στα Ιταλικά για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
- 18 λεπτά πριν ΔΕΗ: Προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ για 20 ειδικότητες – Στείλτε βιογραφικό
















