Αυτοκτόνησε μητέρα δύο παιδιών που νοσηλευόταν σε νοσοκομείο

Αυτοκτόνησε μητέρα δύο παιδιών που νοσηλευόταν σε νοσοκομείο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Εύβοιας με την είδηση ότι μια μητέρα δύο παιδιών έβαλε τέλος στη ζωή της μέσα στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν.

Σύμφωνα με πληροφορίες του evima.gr, η γυναίκα το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, άγνωστο μέχρι στιγμής για ποιον λόγο.

Πριν μερικά χρόνια, η 47χρονη μητέρα δύο παιδιών ηλικίας 21 και 18 ετών, είχε χάσει τον ιερέα σύζυγό της, ο οποίος έπαθε ανακοπή την ώρα που καθάριζε από τα χιόνια εκκλησία του Μίστρου, στον Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων. Για το περιστατικό έχει διαταχθεί ΕΔΕ από τον διοικητή της 5ης ΥΠΕ, Φώτη Σερέτη.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr