Άδωνις Γεωργιάδης: Έρχεται το μεγαλύτερο ογκολογικό κέντρο

Άδωνις Γεωργιάδης: Έρχεται το μεγαλύτερο ογκολογικό κέντρο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ένα από τα πιο φιλόδοξα έργα στον χώρο της δημόσιας υγείας αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο, σύμφωνα με τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη. Πρόκειται για το νέο κτίριο ογκολογικών θεραπειών στο νοσοκομείο «Σωτηρία», συνολικής έκτασης 8.000 τετραγωνικών μέτρων, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τις 30 Ιουνίου 2026.

Όπως δήλωσε ο υπουργός από το εργοτάξιο, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Μάριο Θεμιστοκλέους, το έργο ήταν το πιο απαιτητικό από όλα όσα εντάχθηκαν στο Ταμείο, λόγω γραφειοκρατικών και δικαστικών εμποδίων που παραλίγο να οδηγήσουν σε ακύρωσή του.

Το νέο συγκρότημα θα περιλαμβάνει τέσσερις υπερσύγχρονους γραμμικούς επιταχυντές, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο αναμονής για ακτινοθεραπεία. Παράλληλα, θα διαθέτει σύγχρονο αξονικό τομογράφο και λειτουργικούς χώρους σχεδιασμένους για την υποστήριξη των ασθενών.

Ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε το έργο ως «σταθμό για την αντιμετώπιση του καρκίνου στην Ελλάδα», υπογραμμίζοντας ότι εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια αναβάθμισης του ΕΣΥ με στόχο την ταχύτερη, ποιοτικότερη και πιο ανθρώπινη φροντίδα για τους ογκολογικούς ασθενείς.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr