Απειλές στον Άδ. Γεωργιάδη: Αυτή είναι η ποινή για τον 52χρονο στη Βέροια
Το μεσημέρι της Παρασκευής 12 Σεπτεμβρίου 2025 εκδόθηκε η απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βέροιας σχετικά με τον 52χρονο από την Ημαθία, ο οποίος είχε συλληφθεί μετά από μήνυση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη για αναρτήσεις στο Facebook.
Σύμφωνα με πληροφορίες του InVeria.gr, ο κατηγορούμενος αθωώθηκε για τη διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων, ενώ κρίθηκε ένοχος για απειλή και εξύβριση.
Η ποινή ορίστηκε σε 2 μήνες φυλάκιση για κάθε αδίκημα, η οποία συγχωνεύθηκε σε 3 μήνες με τριετή αναστολή.
- Μόλις τώρα Ξεκίνησε η δίκη για την τραγωδία στη Χαλκιδική με νεκρό 33χρονο και 46χρονη αστυνομικό
- 2 λεπτά πριν Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα για μεγάλες δίκες – Τα έργα που αλλάζουν το δικαστήριο
- 6 λεπτά πριν Μητσοτάκης για κόκκινα δάνεια: Στήριξη στους συνεπείς δανειολήπτες


















