ΑΧΕΠΑ: Ζευγάρι σε οξεία ηπατική ανεπάρκεια μετά από κατανάλωση μανιταριών
Συναγερμός έχει σημάνει στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμόσχευσης (ΕΟΜ) λόγω της σοβαρής κατάστασης ενός ζευγαριού που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, μετά από κατανάλωση άγριων μανιταριών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν άνδρα 65 ετών και μια γυναίκα 55 ετών, οι οποίοι έχουν παρουσιάσει οξεία ηπατική ανεπάρκεια.
Το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια οργανωμένης εκδήλωσης συλλογής και κατανάλωσης μανιταριών σε περιοχή της βόρειας Ελλάδας, όπου το ζευγάρι φέρεται να κατανάλωσε δηλητηριώδη μανιτάρια.
Ο ΕΟΜ βρίσκεται σε πλήρη κινητοποίηση, καθώς και οι δύο ασθενείς πρέπει να υποβληθούν άμεσα σε μεταμόσχευση ήπατος. Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία εντοπισμού διαθέσιμου μεταμοσχευτικού κέντρου στην Ιταλία, με τον στόχο η διακομιδή του ζευγαριού να πραγματοποιηθεί εντός της ημέρας.
- 2 ώρες πριν ΑΣΕΠ 5Κ/2026: Μόνιμες προσλήψεις στο Δημόσιο – Δείτε ειδικότητες και φορείς
- 3 ώρες πριν Πώς θα βγείτε γρηγορότερα στη σύνταξη
- 27/06/2026 19:40 Μουντιάλ 2026: Σήμερα (27/6) η τελευταία αγωνιστική στους ομίλους 10, 11 και 12




















