ΑΧΕΠΑ: Ζευγάρι σε οξεία ηπατική ανεπάρκεια μετά από κατανάλωση μανιταριών

ΑΧΕΠΑ: Ζευγάρι σε οξεία ηπατική ανεπάρκεια μετά από κατανάλωση μανιταριών

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του workenter.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συναγερμός έχει σημάνει στον Εθνικό Οργανισμό Μεταμόσχευσης (ΕΟΜ) λόγω της σοβαρής κατάστασης ενός ζευγαριού που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, μετά από κατανάλωση άγριων μανιταριών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν άνδρα 65 ετών και μια γυναίκα 55 ετών, οι οποίοι έχουν παρουσιάσει οξεία ηπατική ανεπάρκεια.

Το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια οργανωμένης εκδήλωσης συλλογής και κατανάλωσης μανιταριών σε περιοχή της βόρειας Ελλάδας, όπου το ζευγάρι φέρεται να κατανάλωσε δηλητηριώδη μανιτάρια.

Ο ΕΟΜ βρίσκεται σε πλήρη κινητοποίηση, καθώς και οι δύο ασθενείς πρέπει να υποβληθούν άμεσα σε μεταμόσχευση ήπατος. Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία εντοπισμού διαθέσιμου μεταμοσχευτικού κέντρου στην Ιταλία, με τον στόχο η διακομιδή του ζευγαριού να πραγματοποιηθεί εντός της ημέρας.

Τελευταία Νέα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!
Daily Review

Ενημερώσου Πρώτος

ΜΗΤ: 232509

Αποστολή δελτίων τύπου: enimerosi@workenter.gr

Designed by Sinc.

Developed by Whiskey

© Copyright 2026 workenter.gr