Αχαΐα: «Γιατρός» απέσπασε 3.000 ευρώ από 88χρονη
Θύμα τηλεφωνικής απάτης έπεσε μια 88χρονη γυναίκα στην Αχαΐα, όταν άγνωστος επικοινώνησε μαζί της προσποιούμενος τον γιατρό και την έπεισε ότι η κόρη της είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο ατύχημα και χρειαζόταν άμεση χειρουργική επέμβαση.
Ο δράστης ζήτησε από την ηλικιωμένη το ποσό των 3.000 ευρώ, υποστηρίζοντας ότι ήταν απαραίτητο για να προχωρήσει το χειρουργείο. Η 88χρονη, σε κατάσταση πανικού, πείστηκε και συμφώνησε να του παραδώσει τα χρήματα σε προκαθορισμένο ραντεβού στην εκκλησία του Άγιος Γεώργιος Σταυροδρομίου.
Λίγη ώρα αργότερα, η γυναίκα αντιλήφθηκε ότι είχε πέσει θύμα απάτης, ωστόσο οι δράστες είχαν ήδη εξαφανιστεί.
- 2 λεπτά πριν ΑΣΕΠ: Μόνιμοι διορισμοί για πτυχιούχους ΑΕΙ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης
- 4 λεπτά πριν Ποινική δίωξη στη 29χρονη που φέρεται να επιτέθηκε με μαχαίρι στον σύντροφό της
- 7 λεπτά πριν Υπουργείο Παιδείας: Συνεντεύξεις για 61 εκπαιδευτικούς στα Ευρωπαϊκά Σχολεία – Οι ημερομηνίες
















