Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έβγαλε νέα ταυτότητα- Πώς βρήκε ραντεβού στο ΑΤ Συντάγματος;!
Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να προχωρήσει στην έκδοση του νέου δελτίου ταυτότητας.
Ο πρωθυπουργός ακολούθησε κανονικά όλα τα προβλεπόμενα βήματα της διαδικασίας, υπέγραψε τα απαραίτητα έγγραφα και ενημερώθηκε από το προσωπικό της υπηρεσίας για κάθε στάδιο.
Όταν ρώτησε για τον χρόνο έκδοσης της νέας ταυτότητας, του απάντησαν ότι αναμένεται να είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.

- 7 λεπτά πριν ΔΕΥΑ Μυκόνου: Προσλήψεις για διοικητικούς, υδραυλικούς και εργάτες
- 9 λεπτά πριν Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ για λάθη ή παραλείψεις στις δηλώσεις χρήσης
- 14 λεπτά πριν Ψηφιακό ευρώ: Ένα βήμα πιο κοντά η εφαρμογή του – Τι αλλάζει για πολίτες και επιχειρήσεις


















