Θεοδωρικάκος προς καταναλωτές: Βάλτε πλάτη στην ακρίβεια
...η μείωση των τιμών, αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια της κυβέρνησης, της υγιούς επιχειρηματικότητας και των καταναλωτών!
Να «βάλουν πλάτη» και να υπάρξουν μειώσεις τιμών αναμένεται να ζητήσει ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, ο οποίος συναντήθηκε νωρίτερα με τον πρωθυπουργό και αναμένεται να να αρχίσει κύκλο επαφών με τους φορείς της αγοράς και κυρίως με τις βιομηχανίες τροφίμων και σούπερ μάρκετ, από τους οποίους θα ζητήσει να μειώσουν τις τιμές κυρίως στα τρόφιμα.
Ο νέος υπουργός που καλείται να τα βάλει με το τέρας της ακρίβειας σημείωσε ότι οι επιχειρήσεις σε πολλά προϊόντα θα πρέπει να μειώσουν τις τιμές και να περιορίσουν το μεσοταθμικό τους κέρδος. «Θα πρέπει να βάλουν πλάτη», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ανάπτυξης. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι παρατείνονται για έξι ακόμη μήνες και συγκεκριμένα έως το τέλος του έτους, το καλάθι του νοικοκυριού, το περιθώριο στο μικτό κέρδους, το οποίο δεν θα πρέπει να υπερβαίνει αυτό που αποκόμιζαν οι επιχειρήσεις στις 31 Δεκεμβρίου 2021, καθώς το πλαφόν του 7% στο περιθώριο κέρδους στο βρεφικό γάλα πρωτης κα δεύτερης ηλικίας.
Στο παιχνίδι και οι καταναλωτές
Ο κ. Θεοδωρικάκος επισήμανε ότι τα ισχύοντα μέτρα για την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού, είναι αποτελεσματικά γι΄αυτό και θα συνεχιστούν. Τόνισε ωστόσο, ότι η μείωση των τιμών, αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια της κυβέρνησης, της υγιούς επιχειρηματικότητας και των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό θα έχει επαφές και με καταναλωτικές οργανώσεις, τον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά και την Επιτροπή Ανταγωνισμού, για την οποία, όπως είπε, χρειάζεται στήριξη από το κράτος.
Επίσης υπογράμμισε την σπουδαιότητα των ελέγχων της αγοράς, γνωστοποιώντας ότι από την 1η Ιουλίου θα ενισχυθεί η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) με επιπλέον 30 άτομα. Υπενθυμίζεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε και την ευρωπαϊκή διάσταση του ζητήματος, λέγοντας ότι «είναι ένα ζήτημα το οποίο πρέπει να απασχολήσει και τη στρατηγική ατζέντα της ΕΕ για την επόμενη πενταετία. Η ενιαία αγορά δεν αφορά μόνο τις επιχειρήσεις, αφορά τους καταναλωτές».
Διαβάστε επίσης: