60.000.000€ αποζημίωση πήρε η Hellenic Train από το Ελληνικό Δημόσιο!
Την καταβολή αποζημίωσης για την εκτέλεση των υπηρεσιών της σύμβασης ΥΔΥ (πρόκειται για τις άγονες γραμμές) στην HELLEΝIC TRAIN, ύψους 60.962.458,19 ευρώ (49.163.272,73 ευρώ + 11.799.185,46 ευρώ ΦΠΑ), για το Α’ και Β’ εξάμηνο του 2023 ενέκρινε το υπουργείο Μεταφορών.
Όπως αναφέρει το υπουργείο, η αποζημίωση περιλαμβάνει:
α) την αποζημίωση της HELLEΝIC TRAIN για την παροχή των Υπηρεσιών (20.163.272,73 ευρώ + 4.839.185,46 ευρώ ΦΠΑ),
β) τα τέλη χρήσης της υποδομής για την εκτέλεση των Υπηρεσιών, τα οποία αποδίδονται στον διαχειριστή της υποδομής (ΟΣΕ), μέσω της σιδηροδρομικής εταιρείας (19.000.000,00 ευρώ + 4.560.000,00 ευρώ ΦΠΑ) και
γ) το αντίτιμο των μισθωμάτων του τροχαίου υλικού, το οποίο αποδίδεται στον διαχειριστή τροχαίου υλικού (ΓΑΙΑΟΣΕ), μέσω της σιδηροδρομικής εταιρείας (10.000.000,00 ευρώ + 2.400.000,00 ευρώ ΦΠΑ).
Πηγή: www.metaforespress.gr
- Μόλις τώρα Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα για μεγάλες δίκες – Τα έργα που αλλάζουν το δικαστήριο
- 4 λεπτά πριν Μητσοτάκης για κόκκινα δάνεια: Στήριξη στους συνεπείς δανειολήπτες
- 10 λεπτά πριν Μητρόπουλος: «Στο τραπέζι η μισή 13η σύνταξη»















