17χρονη στην Πάτρα διακομίστηκε σε νοσοκομείο μετά από χρήση κοκαΐνης
Μία 17χρονη συνελήφθη την Τρίτη 29 Οκτωβρίου στην Πάτρα, μετά τη διακομιδή της στο νοσοκομείο λόγω αδιαθεσίας από χρήση κοκαΐνης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, η ανήλικη προσήχθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πατρών, καθώς μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο λόγω προβλημάτων υγείας που προκλήθηκαν από τη χρήση ναρκωτικών.
Περισσότερα:
- 8 λεπτά πριν Ευρωπαϊκά Σχολεία: Ανακοινώθηκαν οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών για αποσπάσεις
- 17 λεπτά πριν Μουντιάλ 2026: Ποιοι κινδυνεύουν και ποιοι παίζουν για την πρωτιά σήμερα (24/6) στους ομίλους Α, Β και Γ
- 41 λεπτά πριν ΟΑΣΘ: Βγήκε η προκήρυξη για 171 προσλήψεις οδηγών – Δείτε τα προσόντα
Ακολουθήστε το workenter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για εργασία, προσλήψεις, ΑΣΕΠ, προκηρύξεις και επιδόματα
Ακολούθησε το workenter.gr στο Facebook ...για να μη χάνεις είδηση!

















